Emisiju „Sit, a fit?“ vodi autorka istoimenog bloga, strukovni nutricionista-dijetetičar Daniela Tepša. U premijernom izdanju emisije možete pogledati njen recept za domaće biljno mleko od koštunjavog voća, kao i praktičan savet kako da ga iskoristite pripremajući čia puding.

Daniela je za ovu priliku mleko napravila od ovsenih pahuljica, oraha i lešnika, ali pored toga, kako kaže, mogu se dodati bademi, indijski orasi, susam, mak ili suncokret.

Recepti za biljno mleko:

Ovo mleko u frižideru može da stoji maksimalno tri do četiri dana, može se koristiti za kafu ili za pripremu pudinga od čia semenki koji je, kaže Daniela, dobar za zdrav početak dana.

– Čia semenke su pune dijetnih vlakana i odlične su za zdrava creva i dobro jutro. Sadrže omega 3 masne kiseline i najbolje se zapravo apsorbuju kad su naduvene, a ukoliko ih koristite u drugom slučaju obavezno ih izblendajte pošto se one, kada su u sirovom stanju, samo progutaju i prođu kroz creva. Najvažnije je svom organizmu pomoći da se što bolje apsorbuju sve materije koje unosimo – savetuje Tepša.

Recepti za čia puding:

 

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име