Svaka lokalna samouprava, pa i drugi organ i korisnici budžeta, odnosno javnog novca, u obavezi su da informišu građane o tome na koji način troše novac poreskih obveznika, kako posluju i kako ostvaruju prava građana i kako donose odluke u njihovo ime. U nastavku vam predstavljamo spisak najčešće traženih informacija od javnog značaja u opštinskoj upravi Novi Bečej u dve godine – 2016. i 2015. Inače, ove informacije su dostupne u Informatoru o radu opštine Novi Bečej, inače dokument koji se objavljuje u skladu sa obavezom iz Zakona o dostupnosti informacijama od javnog značaja.
Nažalost, ovog puta su izostavljene informacije za 2017. godinu, iako je opština, kao i svaki drugi organ, obavezan da ažurira informacije u Informatoru svakih mesec dana.
Ovog puta prenosimo spisak najčešće traženih informacija od javnog značaja u 2016. godini.
U 2016. godini su podneti sledeći zahtevi za ostvarivanje prava na pristup informacijama od javnog značaja i to:
1. Kopije ugovora o prometu nepokretnosti i drugih akata na osnovu kojih je nadležni organ jedinice lokalne samouprave Opštine Novi Bečej utvrdio prosečnu cenu kvadratnog metra odgovarajućih nepokretnosti po zonama, a u skladu sa članom 6. stav 5. i 6. Zakona porezima na imovinu („Službeni glasnik RS“, broj 26/01 …… 68/14),
2. Dokumenti koji sadrže prikaz isplaćenih prekovremenih sati svih zaposlenih u Opštinskoj upravi Novi Bečej za 2015. godinu,
– Plan javnih nabavki za 2015. i 2016. godinu,
– Spisak ponuđača sa kojima su zaključeni ugovori o javnim nabavkama u 2015. godini sa podacima o: predmetu nabavke, vrsti postupka koji je primenjen, broju ponuđača koji je učestvovao u postupku javne nabavke, ugovorenoj vrednosti javne nabavke, datum zaključenja ugovora, aneksima zaključenih ugovora, zahtevima za zaštitu prava i odlukema o podnetim zahtevima,
– Ugovore sa medijima koji su zaključeni u 2015. godini.
3. Informacije o licitacionom procesu izdavanja poljoprivrednog zemljišta, koje je izdato u toku januara i februara 2016. godine
4. Broj parcele na kojoj se nalazi voćnjak koji je posadio i održavao Kosnicar Nikola iz Bočara, sve do svoje smrti kao i namena tog zemljišta. Uvid o plaćanju te parcele zadnjih 10 godina kao i trenutni zakup.
5. Odluka Skupštine opštine donete na osnovu člana 24. Zakona o javnom okupljanju („Službeni glasnik RS“, broj 6/16) kojom se određuje prostor na kojima nije dozvoljeno okupljanje,
Informacija o datumu donošenja predmetne odluke i o načinu objavljivanja predmetne odluke,
6. Kojim aktom/aktima organa jedinice loklane samouprave je propisana ekonomska cena celodnevnog boravka za smeštaj dece u ustanovi predškolskog vaspitanja i obrazovanja čiji je osnivač lokalna samouprava (u smislu čl. Zakona o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja), a koja se primenjuje/primenjivala u periodu od januara 2013. godine pa do dana dostavljanja tražene informacije,
Kojim aktom/aktima organa jedinice loklane samouprave je propisan način regresiranja troškova boravka dece u odgovarajućoj predškolskoj, tj. Visina učešća roditelja/staratelja u obezbeđivanju sredstava za ostvarivanje delatnosti predškolske ustanove čiji je osnivač lokalna samouprava, a u periodu od januara 2013. godine pa do dana dostavljanja tražene informacije,
7. Zapisnik Komisije formirane za razmatranje predloga projekta i utvrđivanju predloga raspodele sredstava po konkursu za sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja na teritoriji opštine Novi Bečej održane dana 23.4.2016. godine,
Kopije svih pristiglih prijava na Konkurs sa kompletnim priloženim dokumentacijama,
Kopiju dokumenta koji sadrži ocene pristiglih prijava od strane komisije i kriterijume na osnovu kojih su rangirane pristigle prijave i obrazloženja za svaku pojedinačnu prijavu za koje su raspodeljena srestva po Konkursu,
8. Kopije svih potpisanih ugovora na osnovu Rešenja o dodeli sredstava projektima u oblasti javnog informisanja radi ostvarivanja javnog interesa na teritoriji opštine Novi Bečej za 2015. godinu od 1.9.2015. godine (ukupno 9 ugovora)
Kopije svih revidiranih budžeta koji prate potpisane ugovore Rešenja o dodeli sredstava projektima u oblasti javnog informisanja radi ostvarivanja javnog interesa na teritoriji opštine Novi Bečej za 2015. godinu od 1.9.2015. godine (ukupno 9 revidiranih budžeta),
Kopije svih kompletnih finansijskih i narativnih izveštaja na osnovu gore navedenih ugovora, kao i kopije stranica delovodne knjige iz koje se vidi datum prijema ovih izveštaja,
Kopije svih projekata i prateće dokumentacije koji su pristigli na Javni Konkurs u oblasti javnog informisanja od 22.07.2015. godine,
Kopije mera koje je preduzeo predsednik opštine Novi Bečej u skladu sa svojim zakonskim obavezama i ovlašćenjima ka potpisnicima ugovora koji nisu ispoštovati sve ugovorene obaveze i ugovorene rokove, ukoliko je takvih situacija bilo,
9. Iznosi sredstava namenjenih unapređenju bezbednosti saobraćaja u jedinici lokalne samouprave od 2013. godine, po godinama, a oprema Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima, čl. 17. i 18. (budžet, naplaćene novčane kazne za prekršaje, predviđene propisima o bezbednosti saobraćaja na putevima, pokloni i rpilozi i ostali prihodi)
Godišnje programe korišćenja sredstava namenjenih unapređenju bezbednosti saobraćaja, za period 2013. Do 2016. iz kojih se jasno vidi planirana raspodela sredstava i planirane aktivnsoti unapređenja bezbednosti saobraćaja, a prema Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima, čl. 19,
Izveštaj o realizaciji usvojenih godišnjih programa i druge dokaze iz kojih se jasno vidi način trošenja sredstava (dokaz o realizovanim aktivnostima, dokaz o isplati sredstava koja su vezana za realizaciji programa),
10. Zapisnik komisije formirane za razmatranje predloga projekta i utvrđivanje predloga raspodele sredstava po konkursu za sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja na teritoriji opštine novi Bečej održane dana 23.04.2016. godine,
Pristigle prijave na konkurs sa kompletnim priloženim dokumentacijama,
Dokument koji sadrži ocene koji sadrži ocene pristiglih prijava od strane komisije i kriterijume na osnovu kojih su rangirane pristigle prijave i obrazloženja za svaku pojedinačnu prijavu za koje su raspodeljena srestva po Konkursu,
11. Sve koalicione sporazume koje su predale koalicije političkih stranaka, a proglašene su od strane opštinske izborne komisije Novi Bečej radi učestvovanja na lokalnim izborima koji su održani 24. aprila 2016. godine,
Izborne liste kandidata za odbornike na lokalnim izborima održanim 24. aprila 2016. Godine u opštini Novi Bečej koje su proglašene od strane opštinske izborne komisije,
12. Koliko kilograma pšenice je požnjeveno sa parcele br. 8035 i br. 8036 k.o. Kumane dana 26.06.2016. godine Ko i prateću dokumentaciju koja je sačinjena tom prilikom,
13. Dokumenta koja sadrže informacije o ponuđačima sa kojima su zaključeni ugovori o javnim nabavkama usluga održavanja javne (ulične) rasvete i elektro instalacija objekata lokalne samouprave i javnih službe na teritoriji opštine Novi Bečej u proteklih 5 godina sa: Kopijama kompletnih konkursnih dokumentacija, Kopijama kompletnih svih pristiglih ponuda, Kopijama svih zapisnika i odluka Komisija u tim postupcima, Kopijama svih zaključenih ugovora i aneksa ugovora ako je bilo, Kopijama Zahteva za zaštitu prava i odluka Republičke komisije za zaštitu prava ako je bilo, Kopijama svih faktura po osnovu ovih ugovora sa dokazima o prenosu sredstava, Kopije svih faktura kojima su se plaćale istovetne usluge ili dobra a van ovih ugovora ako je bilo, Kopije dokumenata koji dokazuju da su ugovori izvršeni,
14. Da li jedinica lokalne samouprave angažuje službe komunalne zoohogijene iz drugih opština/gradova,
Ako jedinica lokalne samouprave angažuje službe komunalne zoohogijene iz drugih opština/gradova, koje su službe angažovane u periodu od 2013 do 2016. godine ?
Da li u jedinici lokalne samouprave postoji telo (komisija i sl.) zaduženo za koordinaciju sprovođenja programa kontrole populacije napuštenih životinja ?
Da li u jedinici lokalne samouprave postoji telo (komisija i sl.) zaduženo za razmatranje zahteva građana za nadoknadu štete koju nanose napuštene životinje ?
Koji su iznosi isplaćenih odšteta građanima za štetu koju nanose napuštene životinje – sudski i vansudskim putem u periodu od 2011. do 2015. godine (prilog 1: primer tabele za dostavljanje podataka o iznosu isplaćenih odšteta građanima)
Koliko sredstava iz budžeta jedinica lokalne samouprave izdvaja za rešavanje problema napuštenih životinja od 2013 do 2015 po stavkama sadržanih u prilogu 2 ovog zahteva ?
Propisi jedinice lokalne samouprave kojima je regulisano držanje i zaštita domaćih životinja, kućnih ljubimaca i egzotičnih životinja,
Propisi jedinice lokalne samouprave kojima je regulisannačin rešavanja problema napuštenih životinja,
Program kontrole i smanjenja popuacije napuštenih životinja koje jedinica lokalne samouprave donosi u skladu sa članom 54. Zakona o dobrobiti životinja („Službeni glasnik RS, broj 41/09),
Akt kojim je osnovano telo (komisa i sl) zaduženo za koordinaciju sprovođenja programa kontrole populacije napuštenih životinja u kojem je sadržana informacija o sastavu i zadacima ovog tela (ukoliko postoji),
Akt kojim je osnovano telo (komisa i sl) zaduženo za razmatranje zahteva građana za nadoknadu štete koju nanose napuštene životinje u kojem je sadržana informacija o sastavu i zadacima ovog tela (ukoliko postoji),
Propisi na osnovu kojeg odlučuje telo (komisa i sl) zaduženo za razmatranje zahteva građana za nadoknadu štete koju nanose napuštene životinje (odluka/pravilnik kojim je regulisan postupak i način rešavanja zahteva građana za nadoknadu štete koju nanose napuštene životinje)
Ugovori o angažovanju službe komunalne zoohogijene iz drugih opština/gradova, koje su službe angažovane u periodu od 2013 do 2016. Godine,
15. Izveštaj o finansijskom stanju Opštine Novi Bečej („presek stanja“) zaključno sa 25.05.2016. godine, odnsono do dana donošenja rešenja o razrešenju Saše Šućurovića sa funkcije predsednika opštine Novi Bečej,
16. Koliko opština ima službenih automobila? (navesti tip automobila, godište i pređenu kilometražu)
Koji funkcioner i koje službe ih koriste? (navesti ko koji automobil koristi)
Kada su automobili kupljeni i koliko su plaćeni? (navesti pojedinačno za svaki automobil cenu, godište i kilometražu u trenitku kupovine)
Koliko se novca izdvaja za njihovo održavanje/servisiranje?
Koliko se novca troši za gorivo? (na mesečnom i godišnjem nivou)
17. Ime i prezime, pozicija, službeni broj telefona i službena e-pošta lica koje je odgovorno za sprovođenje mera zaštite u ZPD,
Da li je izvršena detaljna inventarizacija insekata, beskičmenjaka, riba, vodozemaca, gmizavaca, ptica, slepih miševa, krušnih mesojeda, i ostalih sisara (sisari osim slepih miševa i krupnih zveri) i njihovih staništa i ukoliko jeste, koje vrste su inventarisane, da li se inventarizacija izvršena na celoj teritoriji ili delu teritorije ZPD,
Naziv pravnog lica /istraživača koji su sproveli inventarizaciju insekata, beskičmenjaka, riba, vodozemaca, gmizavaca, ptica, slepih miševa, krušnih mesojeda, i ostalih sisara (sisari osim slepih miševa i krupnih zveri) i njihovih staništa,
Da li je u periodu od 2010 do 2016 spoveden monitoring stanja populacija insekata, beskičmenjaka, riba, vodozemaca, gmizavaca, ptica, slepih miševa, krušnih mesojeda, i ostalih sisara (sisari osim slepih miševa i krupnih zveri) i njihovih staništa, i ukoliko jeste za koje vrste je sproveden i da li se sprovodi na celoj teritoriji ili delu teritorije ZPD,
Naziv pravnog lica /istraživača koji su sproveli monitoring insekata, beskičmenjaka, riba, vodozemaca, gmizavaca, ptica, slepih miševa, krušnih mesojeda, i ostalih sisara (sisari osim slepih miševa i krupnih zveri) i njihovih staništa u periodu od 2010 do 2015. na celoj teritoriji ili delu teritorije ZPD,
Broj lica kojima su štetu naneli zaštićene i strogo zaštićene životinje iz ZDP (u zavisnosti od ZDP, npr. medved, vuk, dabar, i drugo) za svaku godinu od 2010 do 2015. godine,
Ukupan iznos sudskim putem isplaćenih odšteta licima kojima je načinjena šteta za svaku godinu u periodu od 2010 do 2015. godine,
Ukupan iznos vansudskim putem isplaćenih odšteta licima kojima je načinjena šteta za svaku godinu u periodu od 2010 do 2015. godine,
Problem sa kojima se u radu suočava organ javne vlasti, kao i procena trenutnih kapaciteta organa javne vlasti u pogledu (1) ljudskih resursa, (2) finansijskih sredstava, (3) tehničke opremljenosti (vozila i druga oprema), (4) infrastrukture (objekti, putevi, stazei ostalo) i (5) znanje i veština potrebnih za planiranje i sprovođenje mera zaštite prirode,
Vrstu podrške koja je potrebna kako bi organ javne vlasti mogao efikasno da rešava izazove/probleme na kojenj nailazi u procesu upravljanja ZPD,
Koliko jer organ javne vlasti izdvojio sredstava za upravljanje ZPD i realizaciju programa zaštite vrsta i staništa, prema navedenim vrstama troškova za svaku godinu u periodu od 2010 do 2015. godine i to:
– Zarade i naknade zaposlenih lica, honorare, dnevnice i ostale troškove u vezi sa isplatom sredstava za ljudske resurse,
– Održavanje opreme i vozila
– Mere zaštite ptica
– Mere zaštite slepih miševa
– Mere zaštite krupnih zveri
– Mere zaštite ostalih sisara
– Mere zaštiteostalih grupa organizama
– Obuke zaposlenih u ZPD usmerene na efikasnije sprovođenje mera zaštite prirode
– Programi/aktivnosti informisanja i obrazovanja javnosti (uključujući i izdavačku delatnost/promotivni materijal)
– Projekti/aktivnosti inventarizacije i monotoringa vrsta i staništa (istraž. Kampovi, angažovanje stručnjaka i sl)
– Finansijske podsticaje (subvencije) fizičkim licima za bavljenje održivom poljoprivredom, održivim gazdovanjem šumama i sl.
Koliko je sredstava iz sopstvenih prihoda organ javne vlasti izdvojio za finansiranje programa zaštite u ZPD,
Izvor iz kojih potiču sredstva za upravljanje i realizaciju programa zaštite vrsta i staništa za svaku godinu od 2010 do 2015. Ggdine i to: Republika Srbija, lokalna samouprava, Projekti finansirani od evropske unije, Projekti finansirani od drugih donatora, Sopstveni prihodi organ javne vlasti.
Dokumenat za svako zaštićeno prirodno dobro kojim upravlja:
– Akt kojim je prirodno dobro proglašeno zaštićenim, odnosno stavljeno pod zaštitu,
– Akt kojim se uređuje unutrašnji red i čuvarska služba zaštićenog prirodnog dobra,
– Akt kojim se propisuje naknada za korišćenje zaštićenog područja,
– Srednjoročni program upravljanja zaštićenog prirodnog dobra (period od 10 godina),
– Godišnji program upravljanja zaštićenog prirodnog dobra,
– Izveštaj o ostvarivanju godišnjih programa zaštite za period 2010 – 2016. godina,
– Akt kojim je doneta odluka o izradi strateške procene uticaja prostornog plana područja zaštićenog prirodnog dobra,
– Prostorni plan područja posebne namene zaštićenog prirodnog dobra,
– Akt kojim se uređuje korišćenje šuma na teritoriji zaštićenog prirodnog dobra,
– Godišnji program upravljanja ribarskim područjem (ukoliko ZPD ima ribolovne vode u okviru dobra kojim upravlja),
– Srednjoročni program upravljanja ribarskim područjem (period od 10 godina),
– Ostala akta koje je doneo staratelj, odnosno upravljač prirodnog dobra kojima se uređuju druga pitanja u vezi sa upravljanjem zaštićenim prirodnim dobrom, a koja nisu obuhvaćena tač. 1. – 11. ovog zahteva,
– Postojeće izveštaje o inventarizaciji i monitoringu vrsta i staništa od prioriteta za zaštićene i stogo zaštićene vrste na teritoriji zaštićenog prirodnog dobra za period 2010 – 2016. godina.
18. Da li u našoj opštini postoji služba za pružanje besplatne pravne pomoći?
Broj korisnika kojima je služba za besplatnu pravnu pomoć naše opštine sastavila predloge za utvrđivanje vremena i mesta rođenja u skladu sa članovima 71a – 71lj zakona o vanparničnom postupku, počevši od dana 07.09.2012. godine i to posebno za svaku kalendarsku godinu (2012, 2013, 2014, 2015. i 2016),
Broj korisnika kojima je služba za besplatnu pravnu pomoć naše opštine na neki drugi način (a ne sastavljanjem predloga) pružila pravnu pomoć u vezi sa vanparničnim postupcima za utvrđivanje vremena i mesta rođenja (npr. Zastupanje, pred sudom ili sastavljanjem podnesaka) i u čemu se ta pravna pomoć sastojala počevši od dana 07.09.2012. godine i to posebno za svaku kalendarsku godinu (2012, 2013, 2014, 2015. i 2016) i posebno po svakom pojedinačnom organu starateljstva,
Kopije podnetih prtedloga za utvrđivanje vremena i mesta rođenja,
Ishod pokrenitih postupaka utvrđivanja vremena i mesta rođenja.
19. Kopije kompletnih dokumentacija koje sadrže informacije o konkursnim dokumenmtacijama, odluke o raspisivanju, odluke o imenovanju komisije, zapisnike, plan javnih nabavki za 2016. godinu, kopije kompletnih pristiglih ponuda, odluka, ugovora itd. Za nabavku usluge tehničke realizacije manifestacije „Gospojina 2016“ u Novom Bečeju i nabavku usluge organizovanja manifestacije „Gospojina 2016“ u Novom Bečeju,
Kopije dokumentacije o organizovanju manifestacije „Štrudlijada“ u Novom Miloševu za seosku slavu 2016. godine na kojoj su nastupile Nataša Beklvalac, Ana Bekuta, Jelena Pajić, koje sadrže pravni osnov angažovanja izvođača, bine, razglasa i pratećih sadržaja, kopije izvoda koji dokazuju transakcije ka izvođačima ili mesnoj zajednici Novo Miloševo, budžetsku poziciju za ove rashode ili odluku ako je isplaćeno iz budžetske rezerve, kopije odluka, rešenja i svih pratećih dokumenata u vezi sa ovom manifestacijom, kopije kompletnih dokumentacija nabavki ako su sprovedene,
20. Zapisnik o otvaranju ponuda za javnu nabavku broj IV 04-404-1/5-2016 Nabavka građevinskog materijala za potrebe izvođenja javnih radova u opštini novi bečej u 2016-toj godini,
21. Program korišćenja sredstava za finansiranjeunapređenja bezbednosti saobraćaja u opštini Novi Bečej u 2015. i 2016. godini (program rada sa finansijskim planom) u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja
Utrošak sredstava za bezbednosti saobraćaja opštine Novi Bečej u 2015. i 2016. Godini kao i dokaze o trošenju tih sredstava, kopije izvoda, faktura, ugovora i sl. (u 2016. Godini zaključno sa datumom prijema ovog zahteva),
Akt o imenovanju članova aktuelnog Saveta za bezbednost saobraćaja opštine Novi Bečej,
Zapisnike sa svih sednica aktuelnog Saveta za bezbednost saobraćaja opštine Novi Bečej,
22. Plan nabavki za 2016. godinu, kao i izmene plana nabavki ukoliko ih je bilo,
Kopije računa svih troškova plaćenih sa svih pozoicija reprezentacije iz budžeta opštine Novi Bečej u 2015. i 2016. godini, sa kopijama izvoda i analitičkim kontima dobavljača,
Kopije svih rešenja o upotrebi sredstava tekuće budžetske rezerve u 2015. i 2016. godini sa pratećom dokumentacijom,
23. Svi opštinski (lokalni) redovi vožnje javnog prevoza, registrovani u opštini Novi Bečej za period od 1.6.2016. do 31.5.2017, a koji sadrže informacije u periodu važenja redova vožnje, režim saobraćaja polazaka, spisak svih stajališta, međustaničnu kilometražu i vreme polaska za svako registrovano stajalište, po osnovu člana 44, 44a i 46b Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju („Službeni glasnik RS“, broj 46/95, 66/2001, 61/2005, 91/2005, 62/2006 i 31/2011) i spisak odjavljenih redova vožnje ukoliko isti postoje,
24. Kompletan finansijski i narativni izveštaj (kopije ugovora, kopije bankovnij+h izvoda…) agencije „Cross Medis Consalting“ dostavljen nakon realizacije konkursa za sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja na teritoriji opštine Novi Bečej u 2015. godini,
25. Analitičke kartice i drui akti iz kojih se može videti koliko je organ javne vlasti izdvojio sredstava za aktivnosti koje se odnose na troškove izgradnje i inicijalnog opremanja prihvatilišta za napuštene životinje (troškovi pre početka rada),
26. Ukupna suma realizovanog / izvršenog budžeta za 2015. godinu
Spisak svih planiranih i realizovanih tendere, javnih poziva za usluge oglašavanja i informisanja, kao i drugih javnih poziva medijskim kućama u 2015. godini,
Procenat finansijskih sredstava potrošenih za usluge oglašavanja i informisanja u odnosu na celokupan budžet za 2015. godinu,
27. Na koji način je opština Novi Bečej organizovala zoohigijeničarsku službu (da li u okviru javnog preduzeća postoji služba ili se posao poverava putem javnih nabavki, odnosno na neki drugi način),
Ukoliko na teritoriji opštine postoji prihvatilište za napuštene životinje, koji je njegov kapacitetet,
Koliko novca iz budžeta opštine Novi Bečej isplaćeno u 2014, 2015 i prvih devet meseci 2016. godine na ime naknade štete zbog ujeda pasa lutalica (koliko za vansudske sporove, koliko za sudske sporove),
28. Rešenja za imenovanje aktuelnih članova nadzornih odbora javnih preduzeća u opštini Novi Bečej,
Podatak o visini naknade za članove nadzornih odbora javnih preduzeća,
Iznos isplaćen iz budžeta opštine Novi Bečej u 2015, prvih devet meseci 2016. godine na ime naknade za članove nadzornih odbora javnih preduzeća,
29. Izveštaj eksterne revizije, koja je obavezna za završne račune budžeta lokalnih vlasti u skladu sa članom 92. Zakona o budžetskom sistemu, a koji su rađeni u opštini Novi Bečej za 2012, 2013, 2014. i 2015. godinu,
30. Odluka o završnom računu buѕeta za 2015. godinu, koja sadrži i poseban deo u kojem je izvršenje rashoda iskazano po funkcionalnim klasifikacijama,
Program korišćenja sredstava budžetskog fonda za zaštitu životne sredine za 2015. i 2016. godinu (u skladu sa članom 100. stav 3. Zakona o zaštiti životne sredine),
Saglasnost Ministarstva poljoprivrede za zaštitu životne sredine na program korišćenja sredstava budžetskog fonda za zaštitu životne sredine za 2015. i 2016. godinu (u skladu sa članom 100. stav 3. Zakona o zaštiti životne sredine),
Izveštaj o korišćenju sredstava budžetskog fonda za zaštitu životne sredine za 2015. godinu (u skladu sa članom 100. stav 3. Zakona o zaštiti životne sredine),
Program podrške za sprovođenje poljoprivredne politike i politike ruralnog razvoja za 2015. i 2016. godinu (član 13. stav 3. Zakona o podsticajima u poljoprivredi i ruralnom razvoju),
Rešenje o davanju prethodne saglasnosti Ministarstva poljoprivrede i zaštite životne sredine na program podrške za sprovođenje poljoprivredne poslitike i ruralnog razvoja za 2015. i 2016. godinu (član 13. stav 4. Zakona o podsticajima u poljoprivredi i ruralnom razvoju),
Izveštaj o srovođenju mera poljoprivredne politike i politike ruralnog razvoja za 2015. (u skladu sa članom 13. stav 6. Zakona o podsticajima u poljoprivredi i ruralnom razvoju),
Program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta za 2015. i 2016. godinu (u skladu sa članom 71. stav 1. Zakona o poljoprivrednom zemljištu),
Izveštaj o uplati sredstava ostvarenih od davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, odnosno objekata u državnoj svojini za 2015. i 2016. godinu (u skladu sa članom 71. stav 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu),
Izveštaj o korišćenju srestava za realizaciju Program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta za 2015. godinu (u skladu sa članom 71. stav 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu),
31. Zapisnik o otvaranju ponuda za javnu nabavku broj IV 04-404-35/2016 Nabavka usluge prevoza đaka,
32. Kompletnu konkursnu dokumentaciju konkursa za nevladine i sportske oragnizacije sa zapisnicima komisije i rešenjima u 2014, 2015. i 2016. godine, finansirani iz budžeta opštine Novi Bečej,
Izveštaj o realizaciji projekata nevladinih i sportskih organizacija u 2014, 2015. i 2016. godine, finansirani iz budžeta opštine Novi Bečej,
Pravilnici i kriterijumi u postupku dodele sredstava na osnovu kojih su opredeljena sredstva na konkursima u 2014, 2015. i 2016. godine, finansirani iz budžeta opštine Novi Bečej,
33. koliko je ukupno novca isplaćeno na ime troškova postupaka zaštite prava u postupcima javnih nabavki gde je naručilac opština Novi Bečej, kao i koji su postupci javnih nabavki u pitanju,
34. Zapisnik o otvaranju ponuda za javnu nabavku broj IV 04-404-1/8-2016 Nabavka novogodišnjeg materijala,
35. Zapisnici sa sednica Skupštine opštine Novi Bečej u aktuelnom,
36. Informacija sa otvaranja ponuda za javnu nabavku IV 04-404-3/4-2016 Nabavka radova na sanaciji smetlišta u naselju Bočar, u opštini Novi Bečej, prema predmeru radova i tehničkim karakteristikama nabavke,
37. Informacija sa otvaranja ponuda za javnu nabavku IV 04-404-38/2016 Nabavka radova na energetskoj sanaciji Vatrogasnog doma,
38. Zapisnik o otvaranju ponuda za javnu nabavku broj IV 04-404-3/5-2016 Nabavka završnih radova na kapeli u Bočaru u opštini Novi Bečej,
39. Informacija sa otvaranja ponuda za javnu nabavku IV 04-404-30/6-2016 Nabavka radova na izradi horizontalne hidroizolacije (presecanje vlage) na objektu,
40. Informacija sa otvaranja ponuda za javnu nabavku IV 04-404-40/2016 Nabavka usluge prevoza đaka na putnim pravcima: Novo Miloševo – Kikinda, Bočar – Kikinda i Novi Bečej – temerin, za potrebe opštine Novi Bečej, prema specifikaciji i tehničkim karakteristikama na osnovu člana 36. stav 1. tačke 1. Zakona o javnim nabavkama.
Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva. Medijski sadržaj nastao je u okviru projekta „Stvarno važno: Informisanjem do ostvarivanja javnog interesa u opštini Novi Bečej“, koji sufinansira opština Novi Bečej