Predsednik opštine Bečej je 28. decembra 2016. godine doneo rešenje o o imenovanju Komisije za izbor korisnika pomoći za rešavanje stambenih potreba izbeglica dodelom bespovratnih sredstava, izbeglicama za kupovinu seoskih kuća u okviru regionalnog stambenog programa, potprojekat 5 – kupovina seoskih kuća i imenovanju službenika odgovornog za kontrolu kvaliteta.
Komisiju čine: Zoran Kovač, predsednik Komisije, Ljilja Dejanović, član, Dragoljub Milinkov, član Zorka Kosovac, član i Danijela Čimburović, član.
Sekretar Komisije za izbor korisnika je Dubravka Kovačev.
Milenko Milovanov imenovan je za službenika odgovornog za kontrolu kvaliteta i obavezuje se službenik odgovoran za kontrolu kvaliteta da potpiše izjavu o nepristrasnosti i poverljivosti.
Komisija je imenovana za izbor korisnika pomoći za rešavanja stambenih potreba izbeglica kupovinom 20 seoskih kuća u okviru Regionalnog stambenog programa, Potprojekat 5 – kupovina seoskih kuća i imenovanju službenika odgovornog za kontrolu kvaliteta.
Opština Bečej je potpisala Ugovor o grantu Regionalni stambeni program – Stambeni projekat u Republici Srbiji RHP-W5- VHG –COMP3-2016 kojim je regulisano da će izbor korisnika vršiti Komisija za izbor korisnika koju imenuje predsednik opštine i koja se sastoji od predstavnika opštine.
Komisija ima zadatak da izabere korisnika pomoći za rešavanja stambenih potreba izbeglica dodelom bespovratnih sredstava izbeglicama za kupovinu seoskih kuća, u okviru Regionalnog stambenog programa, potprojekat 5.
Predsednik opštine Bečej je dana 28.12.2016. godine na osnovu gore iznetog odlučio kao u dispozitivu ovog rešenja.
Podsetimo da je opština Bečej, kao i još 52 lokalne samouprave, dobila je sredstva na konkursu u okviru petog i proširenja četvrtog potprojekta Regionalnog programa stambenog zbrinjavanja izbeglica iz BiH i Hrvatske u Republici Srbiji.
–Dobili smo 270.000 evra za kupovinu građevinskog materijala i 220.000 evra za kupovinu stambenih objekata, rekao je predsednik opštine Bečej Dragan Tošić.