Danas u popodnevnim satima teretni brod se nasukao na obalu Tise, oštetivši tako veći deo male marine ali i okolne čamce koji su tu bili parkirani.
Podsetimo, postavljanje male marine završeno je u februaru ove godine u okviru IPA projekta prekogranične saradnje, a vrednost investicije u Bečeju iznosi 172,5 hiljade evra.
Željko Sirotanović jedan je od Bečejaca čiji je čamac kompletno uništen u ovoj nesreći.
– Moj čamac je bio uredno parkiran na marini. Mislim da je sada u pitanju totalna šteta, minimum 1.000 evra. Ne znam ništa, ko će mi ovu štetu nadoknaditi. Bila je policija, ja sam im predao sve papire pošto mi je čamac registrovan, ali nemam pojma šta će sad da bude, kaže za portal MojBečej Željko Sirotanović.
Očevidac Š. J. pecao je kod prevodnice kada je opazo teretni brod koji se, prema njegovim rečima, kretao dosta brzo.

– Mi smo pecali na Šlajzu i videli smo veliki brod kako ide dosta brzo i neko je od okupljenih rekao kako ovaj neće uspeti da uhvati krivinu. Ja sam se popeo gore i video sam kako ne hvata krivinu nego ide pravo na marinu, kaže on.
Policija je na terenu i vrši uviđaj, a na mesto nesreće su izašli i načelnica odeljenja za urbanizam, građevinarstvo, komunalne poslove, saobraćaj i inspekcijski nadzor Daniela Doroslovački, kao i saobraćajni inspektor Nebojša Ćuk. Doroslovački za portal MojBečej.rs kaže da će policija nakon izvršenog uviđaja dostaviti opštini i Lučkoj kapetaniji izveštaj.
– Tada ćemo tek moći da pričamo o proceni štete kada se sve raščisti, da vidimo ko je odgovoran, šta se desilo i koga možda teretiti za naknadu štete, kaže ona.
Doroslovački naglašava da za ovaj objekat opština Bečej poseduje kompletnu dokumentaciju.

– Ova vrsta marine gde su u pitanju plutajući objekti na reci Tisi ne spada u objekte kojima je potrebna upotrebna dozvola, oni se računaju kao plovni objekti na vodnoj površini.. Opština Bečej ima odluku o korišćenju obale i plan mesta postavljanja i poseduje ugovor o zakupu vodne površine. Za ovaj prostor, dakle, postoji kompletna dokumentacija i na raspolaganju je svima, objašnjava ona.
Kako nezvanično saznajemo kapetan broda je T. P. (1966), a plovilo koje se nasukalo na obalu Tise je u vlasništvu firme „GAT EGAL DOO“ iz Beograda.
Pitanje za Opštinare.
Da li je ,,Mala Marina“ osigurana?
I ako nije, zašto nije i ko je odgovoran što to nije urađeno?
A da je osigurana znaci nebi doslo do ovoga.
Neko stiti recne pirate i ubice.mene je prosle god udarila barza nocu.jedva smo ja i supruga preziveli.kapetan vratio u rikverc i pobego.tu na brani ga tek uhvatili.brod neispravan.bez sidra radara fali clan posade.vestacenje uradjeno.i jos nije stiglo do suda.javni tuzioc izveo vestacenje.ali jos nije na sud.kapetana krivicno gone.nije smeo voziti neispravan brod.ni da se sidri gde nije mesto znakom obelezeno za to.videcemo.dali su toliko mocni.ili cemo se organizovati i blokirati reke.
Marina je morala biti osigurana upravo iz razloga da je neko od korisnika mogao oštetiti, zbog rizika od štete koja bi mogla nastati visokim vodostajem, štete od leda… Ako nije bila osigurana, neko zbog toga mora odgovarati!