Iako još nisu stigli do prvog jubileja, jer su osnovani 10. decembra 2012. godine, članovi Oldtajmer kluba „Bečej – Novi Bečej“ su vrlo aktivni.
Doskočili su i merama aktuelne epidemiološke situacije, pa su organizovali redovnu godišnju skupštinu na otvorenom u Gornjem parku preko puta klupskih prostorija u Glavnoj ulici.

Kako su članovi i prijatelji kluba došli sopstvenim oldtajmerima, bila je to, nepredviđeno, i atraktivna izložba pedesetak starovremenskih vozila. Posetioci si mogli da vide rols rojsa, nekoliko mercedesa, među kojima i kabriolet, BMV, Vartburg, razne modele Opela, Citroena, Fijata, među kojima su posebnu pažnju privlačile popularne „fiće“ i crveni „fijat 128 sport“.
-Imamo pedesetak članova, ali kako su neki trenutno u inostranstvu, aktivnih je tridesetak. Najviše nas je iz Bečeja, nešto manje iz Novog Bečeja, ali ima članova i iz Ade, Mola… Ergela nam broji stotinak vozila i preko 200 motocikala. Najstariji automobil nam je Opal Olimpija iz 1960. godine. Odziv je, imajući u vidu epidemiološku situaciju, preko naših očekivanja i to nas raduje, iskren je predsednik Oldtajmer kluba „Bečej – Novi Bečej“ Atila Silađi.
Posle održane skupštine pod vedrim nebom i u hladovini višedecenijskih drva pomenutog parka, kolona atraktivnih vozila se uputila ka restoranu „Ribnjak“ na zajednički ručak, gde su dodeljene godišnje nagrade u dve kategorije. U kategoriji nerestauriranih vozila, prvo mesto pripalo je Pežou iz Sombora, na drugom se plasirao Spaček iz Novog Sada, a treće je pripalo Volvu amazonu iz Stare Pazove. Restaurinih vozila je bilo više, a prva nagrada pripala je popularnoj „jedinici“ Golfa iz Subotice, drugi je Opel kadet iz Smederevske Palanke i treća Zastava 750 iz Subotice.

Eksšampion u motociklizmu, bečejska legenda u ovom sportu, Mikloš Miki Boja sa razumljivom setom je posmatrao već pomenuti crveni „Fijat 128 sport“.
-Kupio sam ga u januaru 1975. godine na auto pijaci u Beogradu. Proizveden je tek koji mesec ranije i prešao je samo 5.000 kilometara. Platio sam ga kao novog „tristaća“. Kad sam ga doterao u Bečej, svi su se okretali za njim. Bio je pravi „hit“, uz napomenu da tada ni izbliza nije bilo automobila kao danas. Razumljivo, ima i dan danas atraktivnu liniju. Kod mene je bio četvrt veka i prešao sam preko 300.000 kilometara, a onda ga 2000. godine prodao Ervinu Berčeku, koji ga i danas vozi, priča nam Mikloš Boja.
Na drugoj strani je najveći bečejski kolekcionar automobila i morocikala Zoltan Berkeš. Iako u ergeli ima, između ostalih, dva mercedesa iz flote maršala Tita i službeni mercedes Slobodana Miloševića, na skup je stigao u plavom „fići“.
-On mi je omiljen iz Zastavinog programa, imam još i stojadina „kilimandžaro“, Opel suzu, mercedese iz Titove flote, produženi i iz poslednje flote kupljen 1976. godine, Miloševićev… Pored desetak automobila, u kolekciji se nalazi preko 70 Tomosovih motobiciklova, od kojih je najstariji „Galeb“ iz 1951. godine, svih pet modela biciklova iste firma i niz drugih artikala, poput agregata, vanbrodskim motora, prskalica iz programa Tomosa. Imam više Tomosovih proizvoda od njihovog muzeja u Kopru. U poslednje vreme sam se okrenuo motorima marke „Kavasaki“, seriji ZXR od 1989. do 1996. godine. Ima ih ukupno 11, a u mojoj kolekciji se, za sada, nalazi osam, ponosno ističe Zoltan Berkeš.

Mada su ove godine, zbog situacije s pandemijom kovid – 19, izostale tradicionalne smotre starovremenskih vozila u atraktivnom ambijentu dvorca Bogdana Dunđerskog, vredni entuzijasti Oldtajmer kluba „Bečej – Novi Bečej“ su našli način da se međusovno druže.