Mladi | Pixabay
Mladi | Pixabay

Obaveštenje o sufinansiranje troškova svakodnevnog prevoza u međumesnom saobraćaju prilikom kupovine mesečnih karata za svakodnevno putovanje studenata

Iz opštine Bečej obaveštavaju studente koji imaju prijavljeno prebivalište na teritoriji opštine Bečej, a upisani su kao redovni studenti fakulteta i visokih strukovnih studija, koji se finansiraju iz budžeta Republike Srbije, da će opština Bečej po dodeljenim sredstvima od Pokrajinskog sekretarijata sufinansirati troškove svakodnevnog prevoza u međumesnom saobraćaju prilikom kupovine mesečnih karata za svakodnevno putovanje.

Pravilnikom o regresiranju prevoza studenata u APV propisano je da pravo na sufinansiranje imaju samo studenti koji se finansiraju iz budžeta Republike Srbije koji nisu korisnici studentskih stipendija i kredita Ministarstva prosvete, Pokrajinske Vlade AP Vojvodine odnosno lokalnih samouprava i drugih fondacija, organizacija i preduzeća, a svakodnevno putuju od mesta stanovanja do svog fakulteta ili visokih strukovnih studija.

Zahtev za regresiranje troškova svakodnevnog prevoza u međumesnom saobraćaju podnosi se u Opštinskoj upravi opštine Bečej (zgrada opštine, Trg oslobođenja 2, u prizemlju, Opštinskom uslužnom centru na šalteru 1, od 8 do 12 sati), na propisanom obrascu koji se dobija na pomenutom šalteru. Takođe, obrazac može i korisnik preuzeti sa oficijalne internet stranice opštine Bečej.

Prijem zahteva za regres za kupovinu mesečne karte za novembar je od 8 do 12 časova od 9. oktobra 20. oktobra 2023. godine zaključno, bez obzira na način predaje.

Prijem zahteva za regres za kupovinu mesečne karte za decembar je od 8 do 12 časova od dana 6. novembra do 17. novembra 2023. godine zaključno, bez obzira na način predaje.

Uz zahtev se prilažu:

  1. izjava studenta na propisanom obrascu
  2. fotokopija kupljene mesečne karte sa fiskalnim računom (mesečna karta od prethodnog meseca) kao dokaz da student svakodnevno putuje
  3. fotokopija lične karte studenta ili štampani primerak sa čitača ličnih karata
  4. fotokopija indeksa (stranice kojima se dokazuje identitet i svi do sada upisani semestri) uz prikaz originala indeksa radi uvida koji će prilikom prijema zahteva biti vraćen podnosiocu zahteva i
  5. uverenje studentskog servisa da je student redovno upisan i finansiran iz budžeta Republike Srbije za akademsku 2023/24 godinu.

Zahtev i izjavu potražite OVDE.

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име