Prostornim planom područja za izradu državnog puta Ib reda obuhvaćene su gradovi i opštine Sombor, Kula Vrbas, Srbobran, Bečej, Novi Bečej i Kikinda.
Rani javni uvid u ovaj dokument završen je sredinom decembra 2020. godine, do kada su svi zainteresovani mogli da dostave primedbe i sugestije Pokrajinskom sekretarijatu za urbanizam i zaštitu životne sredine.
Planirana trasa državnog puta počinje od graničnog prelaza Bački Breg i pruža se duž postojećeg državnog puta Ib reda do Sombora, kroz teritoriju grada Sombora i opština Kula, Vrbas i Srbobran (obilazeći građevinska područja pojedinih naselja), piše u Prostornom planu.
Od Srbobrana do Bečeja trasa prolazi van građevinskih područja naselja dok će se, za trasu preko reke Tise (most), u sklopu izrade idejnog rešenja istražiti najpovoljnija mogućnost njegovog prelaza. Neposredno ispred naselja Novi Bečej, trasa prelazeći kanal DTD se vodi novim koridorom i delimično obilazi građevinsko područje Novog Bečeja, dobijajući ulogu jugoistočne obilaznice.
Nakon toga, planirana trasa se dalje pruža ka zapadu ka granici sa Rumunijom duž koridora državnog puta, kroz teritorije opštine Novi Bečej i grada Kikinde. Ovaj deo trase puta se najvećim delom poklapa sa postojećim državnim putem Ib reda br. 15 i završava se na granici sa Rumunijom (Nakovo), navodi se u tekstu Prostornog plana.
Površina područja obuhvaćenog okvirnom granicom Prostornog plana iznosi oko 2.288 km², a konačna granica biće definisana Nacrtom prostornog plana.
Nije jasno zašto se gotovo paralelno sa postojećim autoputem Subotica-Novi Sad sada bacaju pare za izgradnju ove ,,brze“ deonice Sombor-Vrbas. Za Bečej bi mnogo korisnija bila brza deonica Novi Sad-Bečej-Kikinda. Al to valjda jednog dana kad se budu pitali struka i građani.
Koliko vidim novi ,,brzi,, put ide tačno preko restorana Ribnjak i ribnjaka. Asfalt preko stolova, ribe i ptica! Uništiće tu malu oazu. Al su ga nacrtali svaka im čast!
….ako sam dobro razumeo gradi se zeljeznicka pruga sombor do nakova preko vrbasa beceja kikinde.Radovi zapocinju od septembra ove godine.Odlicno je to,lakse ce ljudi odlaziti iz te bede i nemastine.
Sve je to …OK…. ali državnom put II A reda broj 102, na deonici Novi Sad – Bečej, oronula uništena kaldrma najgore vrste. Preopterećena, razvaljena puterina, zakrpana višegodišnjmim pokušajima sanacije. Ruglo i sramota od infrastrukture opasna po život putnika. Do kad više..tako…?
Da se promeni kategorizacija državnog puta Bečej – Novi Sad u 1A reda. Kod Bečeja povezati brzi put sa Novim Sadom, inače za nas brzi put gubi značaj. Bez dobrog puta prema centru Vojvodine kompletno Potisje je bukvalno infrastrukturno odsečeno.
Samo mi nije jasno ko je od stručnjak projektovao deonicu kroz Radičević,
očigledno ni nezna gde se selo jer njemu to nije ni bitno, ali je bitno da je nacrtao da deonica ide preko stamenih jedinica, to jes preko kuća ?
Ako je neko iole pametan deonica treba da ide kroz njive a ne da se ruše kuće,
Jeftinije za državu i jednostavnije za meštane sela Radičević