Pred poslednji kvartal, tačnije od 2. septembra, cene usluga odvoženja smeća u „Potisju“ povećane su za 81 dinar. Direktor preduzeća Zoltan Feješ kaže da će od 1. januara iduće godine svako ko se do tad prijavi za elektronski račun ostvariti popust od 10 odsto, za prvih pola godine. Pored toga, oni koji račun za usluge plate do 15. u mesecu, dobiće pet odsto popusta.
Direktor Potisja kaže da u, upoređivanje sa drugim opštinama, treba uzeti u obzir činjenicu da se smeće sa adresa odvozi jednom nedeljno, da se kante na naplaćuju, da se dezinfikuju kontejneri i da se dva puta godišnje realizuje akcija odvoženja kabastog otpada, što se korisnicima posebno ne naplaćuje. Preduzeće za komunalne usluge planira i izradu dva eleborata, jedan za upravljanje biorazgradivim otpadom, a drugi za korišćenje građevinskog šuta. Preradom i korišćenjem tih sirovina doprineće se životnoj sredini, a ujedno će manje koštati odvoženje otpada na regionalnu deponiju, po zatvaranju bečejske.
Računica je da bi odvoženje na deponiju u Kikindu oko 20.000 tona otpada, koliko se generiše na godišnjem nivou u opštini Bečej, koštalo oko 500.000 evra. Što se više otpada proizvede, ta će cifra da raste, pa je potrebno naći mu alternativnu upotrebu.
Kaže direktor da se cena usluge u Bečeju ne može porediti sa cenom u drugim opštinama jer se u Bečeju smeće iznosi čak 1 nedeljno, kontejneri se dezinfikuju, kante ne naplaćuju…
U pravu si direktore u mnogim opštinama smeće se odnosi 2 puta nedeljno, kontejneri se isto dezinfikuju, kante se isto dobijaju besplatno, advokati se ne plaćaju 20.000 evra, troškovi reprezentacije nisu 500.000 dinara, troškovi zarada i naknada ne rastu 30% godišnje, a cena za građane je niža…
Kako to oni mogu, a ti ne možeš?
Slabo opravdanje za nepotizam, nerad i javašluk!
Gledajući video prilog i čitajući tekst, postoji mala kontradiktornost u vezi obećanja gospodina Feješa. Naime na fakturama je valuta 25. u mesecu, a u tekst se kaže: „Pored toga, oni koji račun za usluge plate do 15. u mesecu, dobiće pet odsto popusta.“? Šta je ovde tačno i kako tumačiti ovo objašnjenje. Ako je tako neka promene dan valute i stave do 15 u mesecu kako nebi došlo do zabune, ili je to možda nagrada onima koji plate usluge 10 dana RANIJE! Molim vas objašnjenje. Srdačan pozdrav.
Znači direktor ipak priznaje da su cene usluga iznad ekonomske čim može da obezbedi 15% popusta! Nisu to čista posla! Muljaš Feješ…
I šta sad stariji sugrađani i oni siromašni koji ne umeju da koriste računar i mejl ili nemaju računar i moderan telefon, moraće zbog tog svog neznanja i siromaštva da plaćaju 50 dinara skuplje!! Bezobrazluk i diskrimacija!
Sram vas bilo!
Danas je nedelja 8.novembar 2020.godine i ponovo, po običaju kao i svake nedelje do sada, u poštanskom sandučetu zatičem račun od JP Potisje. Račun dobijamo odštampan na papiru A4 formata, bez koverte i bez poštanskih markica. Volela bih da nam direktor Potisja g. Zoltan Feješ objasni ko to raznosi račune Potisja vikendom, pošto to pošta ni kuriri nedeljom ne rade! Kome se direktore plaćaju poštanske usluge? Za 2017 godinu planirani troškovi za poštanske marke prikazani su na 325.000 dinara? Trošak postoji a markica NEMA????
Za 2018, 2019, 2020 ne znamo koliki su troškovi raznošenja računa! Gde je taj novac i kome se plaća ako se računi dobijaju bez koverti i markica? I tako godinama unazad, a sad pominjete popust od 10% za prvih 6 meseci u godini za one koji se prijave za el.račun jer će uštede u biti velike??? Pa jel jedan odštampani papir A4 formata i njegova dostava koštaju 60 dinara?
Dakle, suštinsko pitanje je : Kome Potisje plaća i ko raznosi račune nedeljom??????!!!!!