Opštinsko veće je pre nekoliko dana raspisalo javni oglas za prijem u radni odnos, na određeno vreme, zamenika načelnika opštinske uprave. Upitan da li je neophodno da se na ovaj način opštinski budžet u narednih pet godina dodatno optereti, predsednik opštine Bečej Vuk Radojević kaže da ne treba prejudicirati, jer kako navodi, „možda nećemo nikog primiti”. S druge strane, Radojević ističe da je načelniku Opštinske uprave neophodan zamenik, koji će ga, kako je objasnio, rasteretiti zbog obima posla i pružiti adekvatnu pomoć. Predsednik opštine je najavio i promene u Upravi, ali i izmenu akta o sistematizaciji radnih mesta, dok, s druge strane, nije precizirao u kom vremenskom periodu će te izmene nastati.

 – Smatramo da je funkcija zamenika načelnika jeste jedna odgovorna pozicija, pogotovo imajući u vidu da opštinska uprava već duži vremenski period nema načelnika za komunalne delatnosti, urbanizam i zaštitu životne sredine. Načelnik OU zbog toga ima, direktno, ingerencije nad tim odeljenjem, što znači da je njemu neophodna pomoć zamenika. Konkurs jeste raspisan, videćemo šta ćemo odlučiti na osnovu dospelih prijava, ne mogu vam reći da li ih i koliko ih trenutno ima, ali verujem da će to biti kvalitetan kandidat koji će pomoći u radu opštinske uprave iz razloga koje sam naveo, rekao je Radojević.

On je još naveo da su u opštinskoj upravi neophodne značajnije izmene.

– Nisam zadovoljan promenama u organizacionom smislu u ovih prvih godinu dana, ni ja, niti opštinsko veće. Takođe, nova sistematizacija za godinu dana nije urađena, bilo je nekih promena, ali kompletna situacija nije promenjena. Do promena je došlo, između ostalog, zbog nalaza upravnog inspektora, ali suština promena sistematizacije nije nastala.

Na pitanje da li je Opštinsko veće Bečej dobilo saglasnost za novo zapošljavanje od Vlade Republike Srbije, Radojević je kaže da je dopis upućen, ali da se odgovor još čeka, te ostaje nejasno kako je konkurs mogao biti raspisan bez ove obavezne saglasnosti.

Redakcija portala „MojBečej“ je danas kontaktirala više od dvadeset opštinskih uprava sa teritorije Autonome pokrajine Vojvodine, i u svima je odgovor bio isti: „Nemamo zamenika načelnika opštinske uprave.“ Procenjuje se da će zamenik načelnika opštinske uprave „koštati“ građane za troškove plate preko 6 miliona dinara tokom pet godina na koje je predviđen ugovor.

Takođe je upućen Zahtev za pristup informacijama od javnog značaja opštinskoj upravi u kome su zahtevani zapisnik sa 54. sednice opštinskog veća, na kom je donešena odluka o ovom konkursu, izvod iz sistematizacije radnih mesta i opis poslova zamenika načelnika opštinske uprave, iznos bruto plate budućeg zamenika načelnika i dokaz da na budžetskoj liniji za plate postoje predviđena sredstva za novo radno mesto, kopiju odobrenja za novo zapošljavanje od strane Vlade Republike Srbije, kao i podaci o broju zaposlenih u opštinskoj upravi.

I na kraju se pitamo zašto rukovodioci naše opštine rade kontra od republičkih preporuka. Počevši od Konkursa za javno informisanje, pa sad do ovog slučaja, kada se na republičkom nivou najavljuju striktne racionalizacije i smanjenje činovničkog aparata, naša uprava i javna preduzeća se bave zapošljavanjem.

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име