Nakon zatvaranja autobuske stanice u centru Bečeja, autobusi su se čekali na kiši, suncu, vetru, a od kraja prošle godine, nakon postavljanja dva autobuska stajališta u ulici Danila Kiša, situacija je gotovo identična.

Autobusko stajalište kod prodavnice Maksi dato je u zakup Bečejprevozu, i služi za prodaju pojedinačnih autobuskih karata. Drugo stajalište još uvek nije dato u zakup, zbog čega su vrata tog objekta najčešće zatvorena, iako predsednik opštine Dragan Tošić kaže da JP „Komunalac“ svakodnevno otključava stajališta.

Dok se čeka rekonstrukcija ulice u kojoj je nekada bila smeštena autobuska stanica, zanimalo nas je i kada će autobuska stanica biti izmeštena u industrijsku zonu, kako je, po  zatvaranju stanice, i najavljeno uz napomenu da će se na taj način smanjiti zagađenje vazduha u centru Bečeja.

Preciznije podatke o tome da li je zaista smanjeno zagađenje vazduha u centru zatvaranjem perona autobuske stanice građani bi imali, da opština Bečej poseduje stanicu za merenje kvaliteta vazduha.

 

Sadržaj je kreiran u okviru projekta „Vladavina prava pod lupom: Ka većem ostvarivanju prava građana opštine Bečej” koji je sufinansiran iz budžeta opštine Bečej. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

4 KOMENTARA

  1. Gospoda se vozaju svojim limuzinama pa.ih briga za ljude.koji kisnu i smrzavaju se. Njina deca se voze kolima a nasa kisnu. Ogromna glupost je ukidanje autobuske stanice, al zna se da su to uradili da bi prodali zemljiste i napunili svoje dzepove…

  2. Nije tačno ovo što govori tošić. Lepo na vratima stajališta kod Maxija piše da radi (da je odključano) samo od 7 do 15h! Verovatno radnici komunalca rade od 7 do 15 pa kad idu na posao odključaju a kad idu kući zaključaju. Veliki je posao doći u 5h i odključati i doći u 20h i zaključati. Sramota!

  3. Prosto nije jasno da privatnik proda svoju autobusku stanicu , pre nego sto izgradi novu, a da mu onda opstina od para gradjana napravi dva skupocena stajalista. Opstina je ova 2 nefunkcionalna stajalista platila neverovatnih 75.000 evra. U zatvoreni deo jedva da moze stati 10 tak putnika, nema toaleta. Za taj novac su se mogle.kupiti 2 pristojne kuće ili napraviti mnogo veca stajalista. Sa druge strane koji je to zakon da omogucava nekom da se bavi autoprevozom a da nema maticnu autobusku stanicu sa peronima, stanicom, toaletima… Kazu pravice stanicu na placu Becejprevoza u industrijskoj zoni. Pravice na onom parcencetu koji je preostao posle prodaje veceg dela zemljista Knottu? Pokazali idejno resenje koje je katastrofalno! Pitajte same vozace autoprevoza sta misle o tome! Na mini parceli lose reseni prilazi autobusima, nema predvidjenih parking mesta za automobile putnika,nema predviđenih mesta za taxi vozila, nema prostora za pariranje biciklova . O udaljenosti ne treba trositi reci… Stanica bi morala biti na vecoj parceli, uz sam glavni put, sa velikim brojem parking mesta za putnička vozila, sa uređenim zelenim površinama… Tako je kad se struka ne pita, pitajte saobracajne inzinjere, urbaniste, arhitekte, na kraju krajeva pitajte vozace autobusa i putnike! Al na zalost tako je kad glavnu rec u Beceju vode neznalice! Mada bi se od konduktera ocekivalo vise znanja i razumevanja bar u ovoj problematici!

  4. Bečej ima autobusku stanicu, što i vidi i piše na pročelju zgrade AS samo za razliku od N. Bečeja, Ade, Srbobrana, itd., nema perone i vozni red autobusa, prevoznika koji nemaju sedište u Bečeju. Isto, kao što je Bečej „banjski grad“, a za razliku od Ade nema banju.

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име