Zaposleni u opštinskoj upravi, javnim preduzećima i ustanovama učestvovali su na dvodnevnoj obuci o uspostavljanju Finansijskog upravljanja i kontrole.

Domaća zakonska regulativa u postupku harmonizacije propisa sa zemljama Evropske unije, nametnula je obavezu uspostavljanja interne finansijske kontrole u javnom sektoru Republike Srbije.

Finansijsko upravljanje i kontrola je sistem politika, procedura i aktivnosti koje uspostavlja, održava i redovno ažurira rukovodilac korisnika javnih sredstava, a kojim se upravljajući rizicima obezbeđuje uveravanje u razumnoj meri da će se ciljevi korisnika javnih sredstava ostvariti na pravilan, ekonomičan, efikasan i efektivan način.

Pojednostavljeno rečeno, adekvatno finansijsko upravljanje i kontrola doprineće tome da se u svakoj organizaciji odrede zadaci i odgovornosti zaposlenih, koraci za donošenje odluka i ciljevi koji treba da se ostvare.

Ovakav sistem, kako ističu iz Centralne jedinice za harmonizaciju Ministarstva finansija nije samo birokratija i puko fabrikovanje dokumenata.

Projekat „Zajedno ka kvalitetnom sistemu finansijskog upravljanja i kontrole u opštini Bečej“ podržao je Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, a realizuje Bečejsko udruženje mladih u partnerstvu sa opštinom Bečej.

Više u TV prilogu

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име