Rino na zalasku Sunca

Ustajem odmoran za divno čudo. Imao sam dva cimera u ovom smeštaju. Jedan je bio stariji i ne tako komunikativan, a drugi je bio momak iz Amerike. Čarli je doleteo skroz iz Severne Karoline da bi u Skoplju predavao deci engleski jezik. Vedar i pozitivan momak. I on je morao da se pakuje za put pa smo se zajendo pakovali i ćaskali.

Jedan je bio stariji i ne tako komunikativan, a drugi je bio momak iz Amerike.

​Iako želim da samo idem napred ne bi trebalo propustiti upoznavanje ovog glavnog grada. Sinoćna vožnja od ulaska u Skoplje pa sve do hostela me nije oborila s nogu, pa da vam iskreno kazem, i nisam bio odusevljen što imam vremena za razgledanje. Znam sebe, ja bih nastavio put i ne bih ni slutio sta sam mogao da propustim. Ali uvek mi je tu Đoletov glas, kao glas razuma, da iskoristim vreme na najbolji mogući način. Klimam glavom kao da je tu i da se slažem s njegovom tvrdnjom i izlazim iz hostela. Skoplje je divan grad! Ali za njega stvarno važi da je grad za jedan dan. U samo nekoliko sati sam obišao sve što mi je recepcionarka pokazala na mapi dok mi je istu davala. Pitao sam prolaznike i turiste šta jos da obiđem ili šta su oni posetili. Naveli su sve ono što sam video. Sve u svemu, jedan interesantan grad koji ću sigurno opet doci da posetim.

​U povratku po stvari i Rina koji me je čekao kod hostela ušao sam u radnju da uzmem tečnost za staklo. Dok sam brisao šoferku smejao sam se u sebi jer znam da bi mi Đole prebacivao kako sam nespreman i kako bih vozio sa prljavom šofer šajbnom. Usledila je standardna provera ulja u motoru, vode u hladnjaku, rad svetala i skidanje mape u telefon. Pali Rino iz prve i pičim dalje!

U prestonici Makedonije

​Ova GoPro kamera me oduševljava. Sve vreme dok sam vozio sam se igrao s njom i gledao šta koje stvari rade. Zahvaljujući upravo GoPro-u ćete imati prilike da gledate i video zapise. Sećam se da ste nam to prošli put tražili.

​Plan je bio da prenoćim u Solunu. Međutim, na granici sa Grčkom nailazim na grupu momaka iz Novog Sada s kojima stajem pored puta da razmenim koju. Ne valja uvek sam sa sobom pričati. Oduševljeni mojom pričom, a i njihova je mene naterala na razmišljanje, skupili su se, seli u auto i uputuli se na osvajanje Olimpa. Najviše volim neplanska putovanja i isključivo sa društvom. Nastavljam put jer su momci uživali u prirodi, a baš taj deo pored puta je bio prepun lepe zelene trave pa nisam hteo da smetam. Dobivši volju od momaka koje sam sreo i još po koje mahanje iz automobila koji su me obilazili s našim tablicama, odlučim da nastavim još da vozim bez zadržavanja u Solunu.

​Ulazim u grad Larisa kako bih se sad već malo brže smestio i spremio za sutra kad imam šta da vidim. Smeštaji su preskupi. 30e je bila najjeftinija noć u nekom hotelu, a za hostele grad nije ni čuo. Njima je sezona počela ako ćemo suditi po cenama. Zahvaljujem se konobaru iz nekog kafića do ulice na pozajmljenom internetu i krećem ka Atini. Mislim se u sebi “možda je tako i bolje”. Naći cu parking pored puta i tako ću sutradan ranije krenuti. Upravo se to i dešava. Na ovakvim putovanjima najbolji drugari su vam kamiondžije, pumpadžije i taksisti. Videćete na slici gde sam uspeo da se uglavim kako bih imao mrak sa svih strana.

Smeštaji su preskupi.

​Jedva čekam da stignem u Atinu i da se istuširam. Opet mi tuširanje, tačnije osnovna higijena, postaje luksuz. Sve ima svoju cenu. Pozdravljam vas sve koji nas pratite i hvala vam na lepim željama!

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!